Onsdag

Efter att jag lämnat barnen igår så åkte jag hem till Yvonne för att lämna lite kläder som Fenix vuxit ur. Jag blev bjuden på nybakade scones, smaskigt Det blev fika och en hel del prat! Vi fick även hem lite kläder till tjejerna som deras tjejer vuxit ur, tack!
Efter fikabesöket åkte jag in till norrtälje och handlade och sedan vidare hem för att packa upp varorona och sedan tillbaka till dagis för att hämta barn igen.
När vi kom hem vart det mellis och jag lagade en köttgryta som vi ska äta idag. Lagade en svamprisotto med champinjoner, kantareller, vitt vin och parmesan i till mig och Daniel och barnen fick köttbullar och makaroner.
På kvällen vart det lite städ och fix här hemma. Bakade även en hallon- och blåbärspaj.
 
Tröttis
Nybakade scones
Söta Dallas
Lilla Leo
Smaskig köttgryta med rödvin på gång
Corona letar matrester på golvet
 
Läser leksakskatalogen
 
Kantareller, champinjoner, scharlottenlök och vitlök till risotton, smaskigt!
Corona var hungrig och lämnade inte en makaron!
 
Fenix "målar " väggen med sin dammvippa
Blåbär- och hallonpaj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0