Måndag

Jaha, då telefonen strejkar och inte vill ladda över bilderna på datorn så får detta bli ett inlägg utan bilder och hoppas på att den är mer samarbetsvillig under morgondagen!
Morgonen började med att bädda rent alla sängar samt vika, hänga och köra tre maskiner med tvätt. Barnen och jag åkte sedan till Färsna med ett litet stopp för inhandling av saffran och tvättmedel först!
Barnen älskar att titta på djuren och sitta på traktorerna. Dem fick en varsin glass oxå innan vi åkte hem igen. Hemma vart det lunch och sedan sovstund för Corona. Fenix tittade på film medans jag duschade och städade av lite här hemma.
Vid tvåtiden kom Jessika hit med sina två tjejer och det vart en fikastund och massa bus för barnen. Corona är så intresserad av lilla Meja, ska bli skoj att se hur hon reagerar när hon får en "egen " bebis i Januari. Efter fikat började jag med maten, idag fick det bli köttfärslimpa med sås och potatis.
Barnen är duschade och sover sedan en timme tillbaka ungefär.
Daniel ligger i badet och jag ska lägga mig på soffan en stund!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0