Måndag

I går var vi tvugna att vara hemma hela dagen. Det kom två killar från Eldabutikemn och satte in vår nya kasett nere i vardagsrummet. Dem fixade även lite i skorstenskanalen samt satte in en sotningslucka. Farmor kom och hämtade Corona vid sovstunden så hon fick sova där eftersom det var lite livat här hemma medans dem höll på med skorstenen.
Jag passade på att stryka julgardiner samt sätta upp dem och fler adventsljusstakar, mysigt!
Farmor kom tillbaka med Corona när hon hade vaknat igen.
Resten av dagen blev det mys och bus med barnen!
 
Tokfia!
 
 
 
Ser ju lite märkligt ut!
Kasetten
 
 
Julmys!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0