Lördag morgon

I morse var tdet familjemys i sängen i innan vi gick upp och åt frukost! Barnen tycker det är så mysigt när pappa är hemma på morgonen, skönt att det finns helger!
Daniel tapetserade sedan Coronas garderobsdörrar. Gissa om det var en nöjd liten tjej som fick hästar på sina dörrar!!!
Daniel ska låna ut en båt till Björn så han gick ut och pysslade med båten medans jag och barnen tog en promenad med Embla.
Nu sover Corona och Fenix tittar på film. Daniel är fortfarande ute och pysslar.
 
Daniel jobbar för fullt!
 
 
 
Fina tapeten!
 
Lek
Bus med pappa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0