Fredag

I går hade vi en dag hemma. Vi började med en promenad och sedan vart det mest tvätt för hela slanten, tvättade jackor, kläder och täcken så fyra maskiner fick vi ihop. Vi städade även av lite här hemma.
Jag fixade lite inför Coronas dagisstart på måndag, jag plockade ihop hennes sovkläder, åkpåse, ombyteskläder och fyllde i massa lappar som dagis vill ha.
Daniel och Mikael var och hämtade Daniels nya jobbil och när dem kom hem på eftermiddagen vart det lite fika, farfar kom oxå förbi en sväng. Mikael hjälpte Daniel att bära upp Coronas nya hylla, som Daniel hämtade i torsdags, så nu står den i Coronas nya rum!
På kvällen vart det en sväng upp till farmor och farfar för lite fika.
När barnen somnat så var tdet middag för mig och Daniel, Daniel hade gjort en jättegod fylld fläskfilé!
 
En del dagispapper att fylla i
Promenad
 
 
 
Fruktstund framför en film
 
 
Coronas nya hylla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0