Tisdag

I morse tog jag och barnen en skön morgonpromenad med Embla, när vi kom hem igen så kom farmor hit och vi åkte alla ner till dagis där jag lämnade av Fenix. Vi tjejer åkte sedan vidare till Thuns för lite shopping. Det vart shopping både till barnen och mig! Farmor bjöd på lunch, smaskigt och välbehövligt! BArnen fick även en varsin leksak av farmor. Corona fick en leksakskamera som spelade musik och Fenix fick en tågbana med tåget Thomas och James!
På vägen hem hämtade vi upp Fenix, det var ingen större förvåning av Fenix ille följe med farmor hem sen och leka med den nya tågbanan!
Jag släppte av dem hemma hos farmor och farfar och åkte sedan vidare hem till oss där jag gav Corona mellis och sedan fick hon vila en stund. Jag satte mig i solen och hade det skönt en stund innan jag gick in för att laga mat. Farmor kom tillbaka med Fenix efter ett par timmar och vi åt då middag och sedan gick vi ut på baksidan och lekte.
Jag har nu duschat och nattat änglarna och dem sover som stockar. Daniel har inte kommit hem från jobbet ännu, trist! 
Får vänta tills han kommer hem och sedan ta en promenad med Embla. 



Morgonpromenad

På Thuns

Måste kolla bland kläderna



Lunch

Busfia




Skönt i solen

Lek ute















Självklart vill Embla oxå vara i sandlådan













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0