Måndag

Då det var fullt upp hela helgen så hann  jag inte vara med barnen så mycket så idag har vi bara haft en mysdag tillsammans här hemma och på stranden, underbart!


Sommaren är påväg!

Vår grävmaskinist

Målar

Nere på stranden

Embla stortrivs!









Myssyund tjejerna emellan



Nappen är till för att damen inte ska stoppa in precis varens pinal i munnen.....

Bulle och kaka i solen



Självklart bjuder Corona Embla på en bit



Gegga!

Fina killen

Hemma igen

Så fina!

Flugan Andersson

Corona står för matlagningen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0