Måndag, tisdag

I måndags var jag och barnen hemma, dem var lite trötta efter resan. Vi packade upp lite väskor och tvättade en del. Vid lunchtid hörde vi en helikopter väldigt väl, jag kikade ut genom fönstret och då höll den på att landa på åkern utanför oss, Fenix tyckte det var toppen och stog och kikade ut genom fönsret med störa ögon. Det var en ambulanshelikopter.  
I går var det dags för dagis igen för Fenixs del, han tyckte det var jätteskoj att komma dit! Jag och Corona åkte vidare till flygfyren och handlade lite och sedan vidare till Rånäs där vi hade en trevlig fikastund hemma hos Janny. Mycket prat vart det, hihi!
På vägen hem hämtade vi upp Fenix.
Efter middagen åkte vi hem till Yvonne och Micke och hälsade på det senaste tillskottet, Leo! Så himla söt, tänk att  våra har varit så där små! Vi fick gott fika och jag fick mysa en stund med bebis, härligt!
Barnen slocknade på en gång när vi kom hem igen, trötta!



Hemma och leker

Helikoptern








Handlar

Hemma hos Janny

Äter kakor





Godtjejen hemma igen

Rensar i mammas garderob

Bebismys

Hungrig kille försöker äta min arm

Corona fikar

Fenix och Pyret ritar

Fenix fick syn på ett rådjur utanför sitt fönster i morse

Redo att gå och lämna Fenix på dagis


Kommentarer
Carina Ohlsson

Se helikopter så nära är inte ofta

(tyvärr) har Casper flygit med den.

Ja det är lite tris men som sagt det kan växa bort och det hoppas man på.

2012-05-30 @ 18:07:10
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0