Torsdag

I dag mötte jag upp Jessica och Marie utanför oss så gick vi tillsammans ner till bageriet i södersvik, vi mötte även upp Jenny på vägen. Tessan och Melvin anslöt med oss andra nere på bageriet. Det vart gott fika och massa prat. Corona år knäckebröd och russin och var så nöjd så.
Efter fikat gick vi alla och hämtade upp våra andra busar. Jag, Jessica och Marie hade sällskap på vägen hem oxå.
När vi kom hem vart det bus och sedan middag. Daniel kom hem runt sex tiden och då fick Fenix sin välling. Båda barnen sover nu sedan kvart i sju. Jag ska ta och hoppa ner i badet med Daniel nu!


Mitt favoritljus som man kan smörja in sig med när det smält.

Fenix ritade till mig i morse, det vart en grävmaskin



Corona lägger pussel







Busfrö







Fikar



Corona och Linnéa




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0