Lördag

I lördags kom farmor och hämtade Fenix. dem skulle åka och handla och gå på marknaden i norrtälje. Jag och Corona åkte in till norrtälje och mötte upp pappa/morfar. Vi tog sedan bussen till stockholm och sedan tunnelbanan till Stureby sjukhem för att hälsa på gammelfarmor. Vi hann äta lunch innan besöket.
Corona satt och vinkade till alla tanterna, hon charmade precis allihopa. Tanterna låg nästan på golvet för att hälsa på henne, hihi!
Jag hade bakat mockarutor som vi fikade med, gott sa farmor!
På vägen hem somnade Corona på tunnelbanan men vaknade igen efter en stunds bussresa.
När vi kom hem hade Daniel kommit hem från sin resa. Vi åt middag hos farmor och farfar innan vi gick hem där vi alla fick paket av Daniel. Fenix fick en tågbana, Corona fick en tröja och jag fick mascara, tack älsklingen!
Fenix och Corona hade fått fina saker av farmor på marknaden, Corona fick en speldosa med rörliga bilder och Fenix fick ett tåg, en bil med släp och tröjor. Tack snälla!
På kvällen när barnen somnat var tdte mys för min och Daniels del i badkaret!
 



Väntar på bussen

På väg mot Stockholm





Hos morfar

Åker tunnelbana

Hej gammelfarmor



Vinkar glatt till alla tanter



Vart är Corona???

Där var hon!

Trött tjej på väg hem

På bussen på väg hem



Fenix tågbana

Coronas tröja

Min mascara

Från farmor






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0