Fredag

I morse började vi med att städa av lite här hemma. Det tar sån tid bara i och med att Corona svassar efter dammsugaren hela tiden. Hon klättrar på den HELA tiden. Till slut bar jag runt på henne samtidigt som jag dammsög bara för att komma någonstans. Det är även mycket populärt att ställa sig upp mot mina ben och gå med liksom. Man får gå med ministeg och som sagt då går inte saker fort inte. Men söt är hon så det spelar ingen större roll!
Vid tio kom Marie hit med sina barn Liam och Linnéa. Vi började med atat fika.
Liam och Fenix busade runt massor både inne och ute medans Corona och Linnéa var betydligt lugnare men hade nog skoj med varandra ändå.
Efter lekstunden var det dags för Corona att vila middag och jag och Fenix mös i sängen med en film. När Corona vaknade fick hon middag. Fenix ville ha pommes till middag så vi åkte till vreta och handlade det. Mysfredag för mig och barnen då Daniel inte är hemma.
Efter middagen tog vi en skäön promenad och sedan kikade vi förbi farmor och farfar en sväng.
Barnen sussar sedan en timme tillbaka nu och jag ska nog lägga mig på soffan en stund och bara ta det lugnt!


Dammsugarhjälp!

Håller i mitt ben och går med

Grabbarna fikar och Linnéa vill oxå vara med

Lek med lera

Prinsessorna









Pojkarna leker










Gullungen





Inga fler kort mamma!


Mys i sängen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0