Torsdag och fredag

I går åkte familjen till Arningen för att handla det sista inför resan på söndag. På eftermiddagen packade vi barnens väskor, Daniel är duktig och har redan packat sin.
Idag på morgonen packade jag min väska. Det är bara lite smått och gott kvar att packa nu. Det vart lite utelek med barnen mitt på dagen.
På eftermiddagen kom farmor, farfar och farbror hit och åt middag och efter det gick vi till Lojke för att fira honom på hans födelsedag.
Barnen sover nu och Daniel har gått upp till Lojke igen, jag ska bara ta det lugnt  i soffan en stund nu!




Corona packar ner sig själv i väskan för att vara på den säkra sidan att komma med!

På väg till Arninge

Bus med pappa

Ungen ska alltid plocka av sig skor och strumpor

Fenix bjuder Embla på vatten ur sin cykel

Åh, vad lång tid det tar

Hej!

Glad tjej





Myskillen

Uppe hos Lojke. Lojkes systers barn Pyret lånar Corona en stund!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0