Torsdag

I går hade jag och Corona en mysdag här hemma för oss själva, det vart två härliga promenader och massa lek ute. 
Daniel kom hem vid tre tiden, han duschade och åkte sedan vidare igen. Hans jobb ska på studiebesök i finland och kommer hem på lördag igen.
Vid 18-tiden kom mamma och pappa hit för att passa barnen. Jag åkte in till orrtälje och hämtade upp Carro. VI gjorde ett snabbstopp för att köpa blommor och sedan åkte vi till Roslagsskolan där Carros dotter skulle vara emd i en "show". Hon går på gymnastik och dem hade som en uppvisning som var inbakad i en musikal. 
NEa var kanonduktig och fick självklart blommor av oss när hon var klar. Hon är så himla härlig, det bara sprudlar av energi ur ungen! Världens bästa Nea. 
När uppvisningen var klar körde jag hem Carro som skulle åka vidare för att jobba natt, stackarn! 
När jag kom hem sov barnen, det hade gått så bra så! Tack för hjälpen! 
Jag och Embla tog en snabb kisspromenad och sedan vart det sängen för oss med!
 


Glad tjej

Promenad





Mys ute i solen



Embla njuter av att bli klappad








Kex är gott!



Här var vi!

SÖtaste lilla Nea

Alla deltagare!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0