Tisdag

I går tog jag och Corona en runda på stan. Vi handlade en åkbräda till vagnen, en uv-hatt till Corona och ett par shorts till mig. Vi hämtade även upp en resväska hos mamma och pappa som vi ska ha på resan.
Vi hämtade upp Fenix lite tidigare eftersom vi ändå var ute och åkte och så tog vi en sväng ut till Gräddö där Daniel jobbade. Vi tog med lite fika som vi fikade med på plats där!
När vi kom hem ville Corona sova och jag och Fenix lekte ute.
Efter middagen var Fenix uppe hs famor och farfar en stund och tittade på en ny Byggare Bob film. Vi gick upp och hämtade honom 18-tiden och då fick vi fika.
Kvällen vart sedan lugn!
Corona är fortfarande väldigt snorig idag. Vi skulle egentligen ha fikat med Yvonne men i och med att hon gått några dagar över tiden och bebben kan komma när som helst så vill vi verkligen inte smitta ner henne så vi håller oss hemma istället. Daniel skulle sluta vid 13 idag så han hämtar upp Fenix på vägen hem sen.


På väg till stan

Glad tjej

Fika med pappa

Ute och leker





Kul att kladda med mat




Klipper gräset med pappa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0