Söndag

I morse var Corona morgonpigg och vaknade straxt efter halv sex. Jag somnade väl runt halv två igår så pigg kan man ju inte säga att  man var men men...Det var bara att stiga upp och hämta lilla soltstrålen. Fenix kom upp runt halv sju och Daniel en stund efter åtta.
Halv tio åkte jag hem till Marie som slingade och klippte mitt hår, perfekt! Jag var där i ungefär 3½ timme, hihi vi tjejer är verkligen bra på att prata och dra ut på tiden! Det var i alla fall superskönt att få håret ompysslat. Tack för hjälpen!
Efter friseringen åkte jag hem och åt lunch och sedan vidare till norrtälje där jag handlade och sedan mötte upp mamma och pappa utanför Solverhemmen.
Farmor ska troligtvis flytta dit ifrån Stureby så vi får närmre att åka och hälsa på henne. Vi vart guidade runt och det verkar vara ett bra ställe.
Efter titten där åkte jag hem igen. Jag hann väl vara hemma ett par minuter innan vi gick upp till farmor och farfar och åt middag, grillat!
Mamma och pappa kom ut efter middagen för att lämna hunden och några saker till loppisen och även ta hem några.
Full fart hela helgen och med mina fyra timmars sömn i natt så är jag rätt slut nu. Bir väl en liten macka i magen nu och sedan hopp i säng!


Nya håret

Corona har en märklig stil hon.....






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0