Onsdag

I går var det meningen att vi skulle träffa Carro och äta lunch men hon var tvungen att åka till Täby för att ordna med sin telefon som trasslat. Jag och Corona åkte i alla fall in till norrtälje och handlade inför hennes födelsedag, det närmar sig ju !
På vägen hem hämtade vi upp Fenix som hade haft skoj på dagis.
När Daniel kom hem fixade han lite med båten, barnen stod på balkongen och tittade på.
Efter middagen fortsatte Daniel med båten och jag och barnen lekte inne.


På väg till stan

Gott med mat

Spanar på pappa



Busfransen dricker vatten !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0