Lördag

I lördags var det loppis uppe på logen här hemma. Det var lite olika folk som hade tagit med sig saker och alla stod var för   sig och sålde sitt. Vi hade kvar en del från förra gången så jag prövade sälja dem sakerna igen. Vi fick i alla fall in 2000 kronor som går direkt ner i reskassan, perfekt!
När loppisen var klar så skyndade jag mig hem för att duscha och byta om. Farmor och farfar kom hit och var barnvakt medans jag och Daniel åkte till Kallhäll på 65-årskalas ( Carina 30 + Kimmo 35 ).
Det var så himla trevlig ochroligt att träffa dem igen och Julia och Nisse oxå! Det var mycket flams och trams och MASSA prat! Mina älskade tjejor!
Kimmos band Palth, spelade och det bjöds på smaskiga smörgåstårtor och vanliga tårtor av olika dess sorter. Vi åkte hem runt halv tolv. Jag körde och Daniel somnade och låg och snarkade ibaksätet, kul sällskap liksom..... Jag hade kunnat varit kvar hur länge som helst för det var så roligt men man måste ju upp med barnen på morgonen och någon timmes sömn vill man ju ha i alla fall. Tack farmor och farfar för barnvakten!

Grattis igen till våra underbara vänner!



Lek med barnen på morgonen

Fenix tar sig lite förfriskning på loppisen

Ett födelsedagsbarn

Två födelsedagsbarn

Bandet

Man har ju hört talas om citronvatten men korvvatten?????

Myyyyys!

Måste jag tala om att det är Daniel som tagit bilden????? Haha!

Mina älskade tjejer!

Nisse

Älsklingen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0