Lördag

En bekant till mig går en nagelteknologutbildning och behövde modeller att träna på, så förra lördagen fick hon träna på mig inne på salongen Treat. Efter tre timmar hade man långa naglar. Efter det åkte jag hem en snabbis och packade lite och sedan in till norrtälje igen för att släppa av Embla hos mamma och pappa. Min bror var oxå där på besök, trevligt. Vi fikade innan vi åkte vidare hem för att förbereda det sista inför resan på söndagen.


Nya naglar

Fikar med morbror



Fenix spanar ut från mormor och morfars balkong


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0