Världens finaste häst!

I morse när vi lämnat Fenix på dagis så åkte jag och Corona mot Åkersberga, Corona somnade efter 1 minuts bilfärd! . Vi åkte hem till Jenny, som numera har min gamla häst. Hon fick en dotter i december, en söt liten Saga! Det vart massa prat och fika, Corona tyckte det var jättespännande med en liten bebis.
Efter fikat hoppade vi alla i i bilen och åkte mot stallet. Min pappa ringde på vägen och då jobbade han i svinninge vilket var dit vi var på väg, så vi mötte upp honom och så åkte han efter oss till stallet för att hälsa på Pilen, eller Pinnen som han numera kallas.
Den 18-åriga gentlemannen mådde toppen! Det var så mysigt at få pussa och krama på honom igen! Han är verkligen världens snällaste och mysigaste häst! Corona och Saga missade hela hästbesöket då dem satt kvar i bilen och sov!
Tack Jenny för en trevlig dag!
Kunde ha stannat kvar hela dagen och myst med goshästen men jag skulle ju hämta upp Fenix halv två.
När vi kom hem åt vi mellis och sedan tog vi en sväng till farmor och tittatde på katten som fortfarande haltar lite.
Nu sussar barnen sedan en timme tillbaka ungefär så blir det en lugn kväll i soffan!



Frukost





Trött tjej på väg till åkersberga

Corona och Saga

Världens finaste!









Kärlek!













Mys med pappa








Hårdträning hemma









Syskonmys i sängen som Fenix bäddat upp!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0