Lördag

I går kom Ingvar hit och kopplade in bastunagregatet så nu fungerar bastun! Jag, Fenix och farmor åkte in till norrtälje och handlade skor till Fenix, det vart ett par vårskor, två par sandaler samt gummistövlar, ett par sandaler fick han av farmor och farfar, han fick även ett regnställ av farmor och farfar, tack snälla!
Vi handlade lite mat inan vi åkte hem oxå, Fenix fick två filmer och en bok av oss.
Vi köpte med oss lunch hem, Ingvar var kvar och pyslade med agregatet så han åt oxå lunch med oss.
På kvällen åt farmor, farfar och mikael här, det vart kycklingrullader, jättesmaskigt!




Corona provsitter bilbarnstolen, nu lägger vi undan babyskyddet trots att hon fortfarande kan sitta i det.

Lek i hundkorgen

Mammas gull











Den färdiga bastun



Fenixs skor



Fenixs filmer och bok



Våren är här

Fenix meckar med gräsklipparen

Stor killen i ny frisyr

Busfrö!



Kycklingrullader


Kommentarer
Carina Ohlsson

Fordons boken ska Casper få i påsk ägg av stefans föräldrar =) den var lite rolig ändå =)

2012-03-26 @ 15:18:49
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0