En lördag på lekrymden

I går åkte jag , Daniel och barnen in till lekrymden och mötte upp Carina och Casper, stackars Stefan var hemma med huvudvärk, hoppas han mår bättre idag!
Barnen busade runt som vanligt, full fart hela tiden, inte en lugn stund! Dem älskar verkligen lekrymden!
På kvällen åkte farfar iväg på en födelsedagsfest, farmor var väldigt hes och stannade hemma. Vi bjöd då över henne på middag, det var porterstek, potatis, sås, sallad och ett glas rött, smaskigt! Innan farmor kom så tog jag och Daniel ett glas bubbel oxå! 
När barnen somnat för kvällen så vart det mys i soffan för min och Daniels del!

Tack Carina och Casper för en jätterolig lekstund, hoppas vi ses snart igen!














Puss!







Många leksaker



Tittut!



Nu väljer vi glass!






Pappas hand är oxå god!
!






















































Hela familjen har åkt!







Tokdaniel!

Fenix tyckte det var otäckt att åka

Även Casper tyckte att det var lite otäckt

Corona var dock modig och körde mer än gärna helikopter








Busfrön



Litet bustroll hemma igen

Bubbel

Gott!


Kommentarer
Carina Ohlsson

Tack själva =) ser fram emot nästa gång =)

2012-03-18 @ 08:53:49
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0