Fenix på hästryggen

Igår hämtade Daniel upp passen på vägen hem från jobbet, barnen blev jättesöta!
I morse gick jag och barnen ner till södersvik där vi mötte Jenny med Isak och Alexander. Vi gick sedan tillsammans till stallet i Södersvik där hennes syster har en liten häst.
Fenix och Isade busade runt på ridvolten och hade det skoj. När hästen vart intagen så fick Fenix hjälpa till och borsta. Hästen Speed var så snäll så!
Tessans dotter började att rida och efter det fick även Isak och Fenix rida en sväng, dem var så duktiga så! Corona satt så snällt i vagnen i bara tittade på, hon är för underbar!
Efter ridturen så gick vi hem. Fenix skulle till farmor och hjälpa till att plantera blommor så jag gick dit för att lämna honom, vi vart då bjudna på lunch, farbror Mikael var oxå där.
Fenix är nu kvar hos farmor och Corona ligger och vilar.


Glad tjej på morgonen

Passen



På väg till stallet

Spännande när hästarnas mat görs iordning



Härligt ute i solen, sitter och väntar på att Speed ska bli intagen från hagen





Busfrön!













Corona sitter snällt och tittar på!

Borsta!







Ridtur


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0