Onsdag

I går åkte jag och Corona till öppna förskolan efter att vi lämnat Fenix på dagis. Vi mötte Jenny där, Alexander sov dock under större delen av vistelsen, hihi. Corona tyckte om sångstunden då hon mer än gärna dansade som hon brukar göra när det kommer musik.
När Corona blev trött sååkte vi hem och hon fick lunch innan hon somnade gott.
Vi tog sedan en promenad ner till dagis och hämtade upp lilleman. Det var lek och mys hemma innan jag började med maten, kasslergratäng. Daniel vart lite sen från jobbet så vi åt innan honom. Barnen är så trötta på kvällarna så ska vi äta vid sex så är det bara ½ timma kvar till välling och sängdags. Jag försöker därför få maten klar till halv fem så det blir lite uppehåll innan nattningen. Farfar kikade förbi och tog en fika innan vi nattade barnen.
När barnen somnat vart mys framför tv:n.

På öppna förskolan

















Corona och Alice

Hemma från dagis

Glad tjej







Leker med tågbanan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0