Tisdag

Efter at vi lämnat Fenix på dagis så åkte vi hem och Corona fick sova en stund. Jag passade på att fixa lite olika saker på datorn, ringde även barnläkarstationen för att se om provsvaren från Corona kommit och det hade dem. Hon är inte allergisk mot hund eller katt, perfekt! Nu har hon varit snorfri i någon vecka i alla fall, så skönt!
Prinsessan vaknade vid 11 tiden och då fick hon lunch. Vi åkte sedan till norrtälje där vi handlade lite saker och uträttade lite ärenden.
På vägen hem hämtade vi upp Fenixen, ävl hemma åt vi mellis och sedan vart det en skön promenad i solen.
På kvällen fikade vi hos farmor och farfar med hemgjord semla.
Barnen sover, dem somnade straxt innan sju, dem är riktigt trötta nu för tiden. Dem vaknar i sig ganska så tidigt, mellan 6-7 ungefär. Men man kan ju inte räkna med att dem ska sova så mycket längre än 11-12 timmar/ natt. Det är ju riktigt skönt att ha kvällen lite "fri" oxå!


Myser i solen på promenaden





Gullepluttan




Mammas tröjsnöre är riktigt smaskigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0