Tisdag

I går var första gången på 3 månader som Fenix inte grät och ropade efter mig när jag lämnade honom på dagis, helt underbart! Hoppas det håller i sig och att det blir som förrut igen nu!
Efter Coronas sovstund och lunch så åkte vi in till norrtälje för att hä,ta en ny bankdosa då mitt BankID har krånglat. Vi passade även på att shoppa lite.
På vägen hem hämtade vi upp Fenix som hade haft en toppendag på dagis!
Jag gjorde iordning kalops och medans det puttrade på spisen så gick vi en promenad i den härliga solen.
När Daniel kom hem vart det middag och sedan hjälpte han mig med mitt BankID som fortfarande trasslade!
Jag gjorde i ordning barnen för natten med dusch, pyjamas och välling medans Daniel joggade en sväng.
Farmor kom förbi en sväng precis innan barnen somnade oxå.

Lilla prinsessan på shoppingrunda



Håller hårt i mammas plånbok





Badbyxor till Corona

UV-dräkt

BAdbyxor och UV-dräkt till Fenix

Coronas nya vårmössa





Ny solhatt



Nya knäskydd

Nytt husdjur?





Mys med bror!




Kommentarer
Carina Ohlsson

Dom växer så fort dom små liven =)

2012-03-14 @ 19:44:26
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0