Norrtälje

Idag tog jag och Corona en sväng in till norrtälje. Farmor följde oxå med. Det vart lite shopping och lunch. Corona tyckte att farmors potatis såg väldigt delikat ut och snodde fler bitar direkt från hennes tallrik. På vägen hem hämtade vi upp Fenix som ville följa med farmor hem så det fick han.
Corona vilar nu och jag har lagat 10 portioner med kycklinggryta till henne, hon äter som en häst den lilla prinsessan, hon brås väl på mig!




Lunch

Snott min gaffel

Snor farmors potatis



Mums

Dricka vatten ur glas var skoj!


Kommentarer
Carina Ohlsson

Ja tiden går ruskit fort =(

Då är det inte långt kvar så är det dax för dagis då =)

2012-03-16 @ 08:36:31
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0