Mammafika

Idag har jag och Corona varit på mammafika hemma hos Linda. Det var jättetrevligt som vanligt och gott fika! Marie, Jenny, Tessan och Sara var oxå där så det vart många bebisar idag, skojigt!
Corona var väldigt road av deras hund som hon ålade fram till hela tiden och skulle undersöka. Det var en kanonsnäll hund! Även dem andra bebisarna var spännande, dem blir mer och mer medvetna om varandra, det är roligt!  
Efter mycker prat, skratt och fika så åkte jag till dagis och hämtade upp lilleman. Corona somnade som en stock i bilen och sov sedan i tre timmar, jag och Fenix tittade på film under tiden.
Fenix håller på och busar med Corona och om en stund kommer Daniel hem och då ska vi till farmor och farfar och äta middag.



Några av mammorna och bebisarna

Pyssel

Corona och Linnéa





Hunden var skojig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0