Mammafika

Efter att vi lämnat en glad Fenix på dagis idag så åkte jag hem och tvättade lite.
Jag och Corona mötte sedan upp Marie och lilla Linnéa, vi gick sedan tillsammans hem till Jenny där även Linda med lilla Pelle var. Det vart jättesmarrigt fika, först med hembakat bröd och efter det paj! Bebbarna roade sig mest på golvet under tiden, det är full fart på dem nu, man kan nog inte kalla dem bebisar så länge till, dem börjar faktiskt bli stora!
Efter den trevliga träffen gick jag och Marie till dagis och hämtade upp Fenix och Liam och sedan hade vi sällskap en bit på vägen innan vi gick hem var och en till sig.
Corona ligger nu och sover som stock efter allt bus hos Jenny och Fenix sitter i soffan och äter mellis och tittar på film.


Glad kille med sin vagn i morse, pappa Daniel är dock inte så förtjust i den rosa vagnen men Fenix älskar den!

Gott med Jennys nybakta bröd!

Corona och Alexander

Corona och Pelle

Corona och Linnéa






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0