Klippning och besök av gudmor

I fredags bakade jag och Fenix mockarutor på morgonen, vi lämnade sedan Corona hos farmor för att sedan åka till Gräddö och klippa Fenix. Han var superduktig och vart så fin!
När vi kom hem gick vi upp till farmor igen som hade köpt en cykel utan trampor till Fenix. Han och Daniel lekte med den på eftermiddagen.
Runt fyra kom Carro hit med tjejerna. Vi åt paj till middag och fikade med mockarutorna efteråt. Fenix busade och lekte med tjejerna. Nea visade upp sina gymnastiska kunskaper, Daniel oxå, fast inte lika graciöst, hihi!
Fenix var supertrött och somnade i min famn klockan sex, innan Carro och tjejerna hade åkt hem.
På kvällen vart det filmmys i soffan för min och Daniels del.



Klippning



Så snygg!


Cykeltur








Besök av Carro och tjejerna





















Vi fick jättefina tulpaner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0