Fredag

I går var jag och barnen hema på förmiddagen och myste och lekte. Fenix lekte med sin tågbana och det ville även Corona göra. Hon förstår sig inte riktigt på Fenix falska påhopp om att hon skulle vara i vägen på något vis. Hihi, hon ålar fram till spåret och lägger sig mitt på och sliter och drar i allt hon kommer åt, hihi, stackars Fenix!
Vid 13-tiden packade jag in barnen i bilen. Fenix ville ha med sig Thilde och det fick han. Jag kasta in henne bak i bilen men Fenix talade då bestämt om att hon oxå skulle ha bälte på sig, jaja, det var bara att spänna fast Thilde och ge sig i väg mot norrtälje.
Vi åkte till polisstationen och mötte upp Daniel, Mikael och farmor. Daniel och barnen behövde pass för kommande resa. Barnen var kanonduktiga och om 5 dagar ska passen vara klara.
Fenix åkte sedan med Daniel och handlade lite saker till bastun medans Corona var med mig.
Kvällen vart sedan lugn, barnen somnade redan vid halv sju!

Skulle jag vara ivägen?



Hälsar på Embla





Thilde redo för avfärd


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0