Fredag

Idag har det varit fullt upp! I morse bakade jag tre tårtbottnar i olika form och smak. Efter det vart det promenad och sedan bus med barnen. Efter lunch fick Corona sova middag ocg då passade jag på att göra tre olika fyllningar till tårtorna och la på dem.
När Corona vaknade så åt vi mellis och sedan åkte vi vidare in till norrtälje där vi mötte upp morfar i solbacka och det boendet min farmor skulle komma komma idag.
Vi hann inte vara där så länge innan färdtjänsten kom med henne! Hon vart glad att se barnen! Daniel kom och hämtade upp Fenix efter en stund. Han var i norrtälje och tatuerade sig innan han dök upp. 
Vi gick igenom lite papper och fikade och sedan åkte vi därifrån. Farmor verkade tycka om stället! Vi håller tummarna nu för att hon ska trivas!
Innan jag och Corona åkte hem så stannade vi och handlade lite.
Daniel hade maten klar när vi kom hem och efter middagen var båda trollen riktigt trötta. Dem somnade som stockar vid halv sju!
Nu är Daniel ute och klipper gräset och jag ska snart kasta mig på soffan, orkar inte gör något mer idag.


Corona gungar i köket medans tårtbottnarna tillverkas!

Hos gammelfarmor



Välkommen gammelfarmor




Fenix hittade fontänen utanför boendet





Daniels nya tatuering


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0