Torsdag

I går åkte jag och Corona in till norrtälje och åt lunch med Erika. Laxfjäril med rotsaker fick det bli! 
Det vart en supertrevlig lunch med massa prat och skvaller! Riktigt skoj var det! Corona satt och spanade in dem andra matgästerna och flirtade som vanligt!
På vägen hem hämtade vi upp Fenix och sedan åkte vi och handlade i Gräddö. När vi kom hem sov Corona middag och jag och Fenix bakade två sorters bröd.
När barnen somnat åkte jag in till norrtälje igen där Ditt Vackra Jag, som Carro och hennes syster har. Dem hade som en kundkväll där dem pratade om sina proukter, det var supertrevligt och det fanns väldigt gott tilltugg till drickan man fick! Ninja kom oxå och som sagt det vart en trevlig kväll.
När jag kom hem igen så hade Daniel tänt en brasa, mysigt!

Lunch på Pelikan

Corona väntar på att brödet ska bli klart!

Resultatet

En tjusig påse med provsaker från Ditt Vackra Jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0