Torsdag

I går mötte jag och Corona upp Marie här utanför och sedan gick vi tillsammans ner till södersvik där vi mötte upp Jenny och Alexander. Det vart en god fika på bageriet. Dem har verkligen jättegoda smörgåsar!  Efter fikat gick vi och hämtade upp våra grabbar på dagis.
Fenix ville åka och handla så vi tog en liten sväng till Gräddö för att handla salt som var helt slut!
Daniel kom hem ganska så tidigt och då åt vi middag. Jag gick sedan ut och busade med barnen medans Daniel klippte gräset. Farbror Mikael kom förbi en sväng och busade med barnen han oxå!



Busfia!

På väg till bageriet

Äter russin



Smaskigt med en kaka!

Handlar

Mellis är gott!





Bus med farbror Mikael






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0