Torsdag

Idag har Daniel varit ledig. Fenix passade på att mysa med honom i morse ! När det var dags att gå till dagis så ville Fenix att pappa skulle följe med oxå så vi tog alla en promenad till dagis, barnen fick åka skrindan!
När vi kom hem igen och så åkte jag iväg till Marie där jag klippte luggen, hon bjöd även på smaskigt fika! Inte fick jag betala något heller, hon är bra snäll hon!
När jag kom hem gav jag Corona lunch och sedan la jag henne. Jag åkte in till norrtälje och handlade lite och sedan vidare till farmors boende där jag mötte upp pappa. Boendet hade ordnat med midsommarsång och sedan en lunch för anhöriga och boenden! Det var supertrevligt och gott!
När jag kom hem gick jag upp till famor och farfar där Daniel och barnen var och fikade.
Eftermiddagen har mest spenderats till att mysa med barnen och förbereda inför morgondagen.
 
 
 
 
Mys med pappa
På väg till dagis
Underhållning på silverhemmen
 
 
 
 
En liten del av den goda maten
 
 
 
Bakade några choklad cupcakes som ska garneras imorgon!


Kommentarer
Carina Ohlsson

hej
Hoppas ni hade en trevlig midsommar =)

2012-06-24 @ 10:10:16
URL: http://carinaocasper.blogg.se
Carina Ohlsson

som det ser ut nu så är jag ledig i morgon så då kan jag komma förbi =)

2012-06-24 @ 13:28:56
URL: http://carinaocasper.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0