Tisdag

I morse efter att vi lämnat Fenix på dagis så åkte jag och Corona in till mormor. Det är 10 dagar sedan hon gjorde operationen nu så jag tog bort hennes stygn. Vi tog sedan en liten promenad ner på stan där mamma/mormor bjöd på gott fika på Café Hörnan. Efter fikat åkte vi till blomsterlandet där mamma köpte rabarber och pelargoner. Hon köpte även en svartvinbärsbuske och 2 pelargoner till mig, tack snälla!
Vi åkte sedan och släppte av mamma, Corona somnade helt utslagen i bilen. Jag lyfte över henne i hennes säng när vi kom hem. Jag planterade sedan blommorna innan jag hämtade upp Fenix på dagis.
Det vart en del utelek i det fina vädret innan vi gick in och åt middag och tvättade.
Jag duschade och nattade båda barnen. Daniel kom hem sent så han går en kurs nu. Han hade med sig en kollega hem oxå så nu sitter dem och tittar på tv och dricker öl.



Fika på Hörnan



Smaskig morotskaka

På blomsterlandet

Provsmakar buskar

Mums

Trött tjej som ska flyttas över till sin säng

Fina blommorna från mamma



Svartvinbärsbusken


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0