Tisdag

Idag har jag och barnen varit och hälsat på gudmor Carro och hennes tjejer! Fenix och Corona busade runt med alla saker och hade det toppenbra!
Vi vart bjudna på jättesmarrigt fika och hade en mysig fikastund tillsammans!
Ska även passa på att tacka Carro för hjälpen med en sak!
Nu är vi hemma igen. Corona vilar och Fenix leker på baksidan. Eftermiddagen och kvällen blir nog lugn med middag och massa mys!
 
Stora bollen hemma hos Carro
Tjejerna hade massa roliga leksaker!
Nyfiken i en strut vill kolla vad som finns i skåpen
Fika!
Mys med gudmor!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0