Söndag

I morse gick jag upp med barnen och gav dem frukost och lekte medans Daniel sov då han kom hem ganska så sent från Fejan igår.
Farmor var här och hälsade på en sväng och då ville Fenix följa med henne hem och det fikc han, rsen av familjen åkte då in och handlade.
När vi kom hem åkte vi ner till stranden en stund och Corona gick och plaskade med sina söta fötter i vatttnet, hon älskar verkligen vatten! Hoppas det blir lite sommarvärme snart så hon kan få bada ordentligt!
På eftermiddagen åt vi middag hos farmor och farfar och efter det var tdet hem för att nattat barnen. Daniel har åkt in till norrtälje fö ratt fira Henkan på hans födelsedag, då det vart så sent firande av honom och våra barn är så kvällströtta så blev jag kvar hemma.
Jag precis tittat till änglarna som sover så sött båda två!
 
Vi målade lite på förmiddagen
 
Shopping
Det är skoj att gå själv i afffären
Bus med farbror
Läser med farmor
Bustjej
Busar i vattnet!
 
Sött litet fotavtryck!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0