Onsdag

Idag åkte Daniel ner med Gösta till bryggan för att få ordning på den. Jag och barnen lekte på baksidan tills Fenix ville åka och titta vad pappa gjorde. Jag paackade in barnen i bilen och så åkte vi ner och tittade på när bryggan fixades med nere vi vattnet.
När vi kom hem fick Corona lunch oh grabbarna åkte till gräddö för att tanka båten och handla lunch på den nya pizzerian som öpnnat där.
Efter lunchen åkte jag in och handlade det sista inför kalaset på lördag.
Vi bjöd farfar och farmor på fika idag eftersom farfar hade namnsdag, Fenix ville sedan följa med dem hem. Han är kvar där ännu och vid 17 ska även vi dit för att äta middag, grillat, smaskigt!
Vi andra har varit nere och tittat på när Daniel lagt i båten. Corona tycker det är mysigt att vara på stranden och pyssla.


Lek ute

Fix med bryggan

Fenix pysslar med båten





Bus med pappa

Corona och Embla pysslar



Äter lite blad



Goa tjejen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0