Onsdag

I går fick vi en glad överaskning, Daniel kom hem trots att det var sagt att han skulle vara borta till torsdag. Mysigt var det och barnen blev jätteglada!
Imorse åkte Daniel tidigt igen och kommer hem på torsdag igen.
Vid halv tio släppte jag av Fenix hos farmor i norrtälje, dem skulle handla och sedan skulle Fenix följa med henne hem . Jag och Corona åkte och hämtade mamma/mormor på landet och sedan åkte vi alla till Thuns för en shoppingrunda.
Vi började med att fika lite och Corona fick sin lunch, sedan var det dags för lite shopping och efter det lunch! Det vart en del nyttiga saker inköpta, perfekt!
Vi släppte sedan av mamma/mormor igen och åkte sedan hem. Fenix var hos farmor så vi gick dot och då vart vi bjudna på mat, smaskigt !
När vi kom hem lekte vi ute för solen hade tittat fram och det var verkligen kanonskönt ute! Vi gick även och tittatde på dem fåren som var kvar i hagen. Corona tycker att dem är helfestliga!
Barnen sover sedan straxt innan sju ungefär. Dem var jättetrötta båda två och la sig mer än gärna!
Nu blir resten av kvällen lugn här hemma för min del, imorgon kommer älsklingen hem igen!   
 
Utelek igår
 
 
 
 
Mammas morgonkille
Gott med frukost
 
Trött tjej på väg till Thuns
 
Spanar in dukar och tyger
 
 
Kör vagnen
 
Lunch
Fenix och farmor hade plockat smultron till Corona
Smaskigt, sa hon!
Hälsar på fåren
 
 
 
 
 
Urmysigt eftermiddagsväder!


Kommentarer
Carina Ohlsson

hitta ni något kul dä? jag har aldrig varit på thuns =(
men tanken har slagit en ett par gånger =)

2012-06-28 @ 09:39:45
URL: http://carinaocasper.blogg.se
Carina Ohlsson

Hej =)
Skönt att få gubben hemma nu va =)
Vi prata lite om eventuellt skansen nästa fredag.
Tyvärr kan jag inte för jag börjar jobba i stockholm på måndag men det är bara som tim vikarie minst 1 vecka =)

2012-06-29 @ 10:33:07
URL: http://carinaocasper.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0