Midsommarafton

Midsommaraftonen började med att jag och Fenix tog en morgonpromenad med Embla medans Daniel och Corona sov. Vi plockade lite blommor och även några smultron. När vi kom hem igen så hade dem andra vaknat.
Jag dekorerade cupcakes och förberedde en ost- och skinkpaj samt en vegetarisk tacopaj.
På förmiddagen kom Carina, Kimmo och Elvira! Vi åt paj till lunch följt att cupcakes till fika. När vi var mätta i magarna åkte vi till Maren och deras midsommarfirande. Barnen lekte på stranden och vi andra hade det skönt i solen. Fenix och Elvira fiskade fiskdamm och fick godis!
När vi kom hem efter en skön stund på stranden så fick barnen mat och sedan gick grabbarna och bastade. Jag nattade båda våra änglar som var var slut efter dagen.
Elvira var vaken lite längre så hon och Carina följde med mig på en promenad med Embla.
Elvira somnade oxå fort när det var dags för nattning. Grabbarna började med maten och Mikael kom oxå och var med oss vid middagen.
Det vart en supertrevlig midsommarafton med underbart väder och trevligt sällskap!  
 
Smultron
Morgonpromenad
 
 
Cupcakes
 
Midsommarfina!
 
 
 
 
 
 
 
 Corona och Elvira
Törstig
 Mys i soffan
 
 
 
 
 Elvira och Fenix på stranden
 
 Corona gick omkring
 
 
 
 
 
 
 
 
 Godisfångst från fiskdammen
 
 Matlagning på G
 
 Emblamys!
 
 
 


Kommentarer
Carina Ohlsson

ser ut som om ni har haft det bra =)

2012-06-25 @ 08:31:39
URL: http://carinaocasper.blogg.se
Carina Ohlsson

ser ut som om ni har haft det bra =)

2012-06-25 @ 08:31:40
URL: http://carinaocasper.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0