Måndag

I går åkte jag och barnen in till norrtälje där vi mötte upp farmor. Fenix skulle handla med farmor så vi släppte av honom i gott sällskap. Jag och Corona åte sedan vidare till mormor och morfar på landet. Corona fick lite lunch och sedan gick vi en promenad och tjejen fick sova en stund. Embla passade på att mysa i mitt knä mednas det var ledigt. Vi hade tagit med oss mockarutor som vi bakat hemma så det vart gott fika innan lunchen som bestod av hemmagjord hallonkräm, smaskigt! När Corona vaknade fick hon oxå smaka och hon tyckte det var jättesmaskigt!
Efter lunch åkte vi till norrtälje. Morfar släppte av mormor hemma och sedan möttes vi igen uppe vid gammelfarmors boende. Vi hade ett ankomstsamtal med personalen där och sedan vart det en fika tillsammans med gammelfarmor.
När vi kom hem igen hämtade vi upp Fenix hos farmor och sedan gick vi hem och lagade mat. Daniel jobbar i Enköping så han kom hem sent. Fenix sov redan då och Corona fick mysa en stund i pappas knä och somna där.


Embla myser



Smaskens med hallonkräm

Fika

Corona på promenad

Fått en ballong!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0