Helgen

Åh vilken tråkig helg det varit, bara regn och kallt! Har varit inne mest hela tiden då vädret var så bedrövligt, när ska sommaren komma egentligen????
I lördags bakade jag lite bröd och sedan åt vi middag hos farmor och farfar. På dan åkte jag och Fenix in till norrtälje en stund bara för att komma hemifrån en stund i det trista vädret.
I söndags var det samma skitväder fast om möjligt ännu värre! Regn hela dagen! På kvälen vart det i alla fall filmmys


Nybakat bröd

Våra fårgrannar rymmer in till oss hela tiden!



Gullungen ute i regnet



Mys i soffan

Såpbubblor är skoj!








Kommentarer
Carina Ohlsson

Ni har tydligen godare gräs då ju ;o)

2012-06-19 @ 10:35:19
URL: http://carinaocasper.blogg.se
Carina Ohlsson

Åå det var mindre kul att höra, ja jag förstår om dom får köpa nya buskar för det skulle till och med jag säga till om =)

2012-06-19 @ 20:32:36
URL: http://carinaocasper.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0