Fredag

I morse kom Carro hit efter att hon lämnat tjejerna i skolan. Hon, jag och barnen åt en mysfrukost tillsammans. Efter 2½ timmes frukost så behövde Carro ge sig hem igen. 
Corona sov middag i 3 timmar så jag och Fenix lekte med lera och målade tillsammans under tiden. 
Daniel kom hem ganska tidigt. Han och Fenix tog ett bad tillsammans medans jag gjorde en jordgubb-, blåbär,- och hallonpaj som vi ska ha efter tacomiddagen ikväll, mysfredag. 
Daniel har nu åkt till Gräddö för att klippa sig och barnen leker tillsammans. Jag ska snart börja med middagen, är redan superhungrig!  


Väntar på frukost



Massa gott!



Bus med gudmor!

Lite surt med hallon!


Målar

Början på pajen

Corona väntar ivrigt på pajen!


Kommentarer
Carina Ohlsson

Låter som en bra fredag =)

2012-06-01 @ 15:37:11
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0