Fredag

I fredags åkte jag och barnen ut till mamma/mormor på landet. Vi gick ner på stranden och lekte och hadet mysigt. Vi gick hem efter en stund och åt lunch och sedan tillbaka igen och då sov Corona.
Vi hann med en fika oxå innan vi åkte tillbaka till norrtälje och mötte upp Daniel och Lojke som hade jobbat klart för dagen. Vi gjorde ett besök i några av dem nya butikerna uppe vid flygfyren.
När vi kom hem var tdet en fika hos farmor och farfar och sedan planterade Daniel svartvinbärsbusken.
Vi åkte sedan iväg till Gräddö där vi åt middag, smakigt!



Glad morgontjej

Vissla solar

Mys på stranden


































Väntar på fika





Caesar myser i soffan

Trött kille på väg hem

På Arken zoo

Gullunge

Tokfrans

Så här gräver Daniel ner vinbärsbuskar

Smaskens!












Kommentarer
Carina Ohlsson

vad tyckte ni om det nya stället? vid flygis

2012-06-18 @ 09:24:26
URL: http://carinaocasper.blogg.se
Carina Ohlsson

På onsdag OM inget något jobb ringer =)
Funderar jag på om man kanske ska åka till Åkersberga och leka med Casper på Lekiz. Vill ni med?

2012-06-18 @ 11:47:34
URL: http://carinaocasper.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0