Farbror Mikaels födelsedag

Morgonen började med att barnen lekte med Coronas nya leksaker, efter det åkte jag och Fenix in till norrtälje och handlade lite tills imorgon då det oxå blir firande av Corona, fast då bara med närmsta familjen!
När vi kom hem kom famror, farfar och Mikael över hit på fika och sedan följde Fenix med farmor och farfar hem.
Corona åt lunch och sedan sov hon middag. Jag och Daniel la oss då på sängen och tittatde på film!
På eftermiddagen var det dags att gå upp till Mikael och fira honom på hans födelsedag! Det vart smaskig smörgåstårta! Grattis på din dag!
Fenix är fortfarande hos farmor och farfar och Corona sussar gott redan!


Lek med nya sakerna



Ballonger!



Bus med pappa

På väg till farbror för att fira födelsedag





Smaskens!



Födelsedagsbarnet

Fenix tog en glass som han inte ville ha, han la den på bordet och vips så hade Corona tagit den i sina ägor!





Ute och går med farbror


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0