Corona 1 år!

I går var Marie-Louise barnvakt medans jag var inne i norrtälje för en undersökning. Det gick fort och efter det skyndade jag mig hem igen till Fenix och vår nyblivna 1-åring!
Fenix vilje följa med farmor hem och det fick han, han var där till det var dags för middag här hemma. Jag hade en mysdag med födelsedagsbarnet!
Jag förberedde middag och städade av här  hemma under dagen. Vid 17.30-18.00 kom mormor, morfar, farmor, farfar, farbror, Agneta och Stig hit för att fira Corona. Både Fenix och Corona fick massor med paket. Tack snälla för alla fina presenter!
Vi bjöd på kaloops och efter det en  hemmagjord dajmtårta.
Det vart en toppendag med all uppvaktning för Corona och lilla prinsessan tog även sina första vingliga steg. Det var två riktigt trötta änglar som somnade innan efterrätten, hihi!
 


Paketöppning

Får hjälp av morfar













Myser hos Agneta

Middag

Från oss, hon fick även pengar

Från Agneta och Stig

Från Agneta och Stig

Från farmor och farfar, hon fick även pengar

Från farmor och farfar

Från mormor och morfar, hon fick även pengar

Från mormor och morfar till Fenix

Från Agneta och Stig till Fenix

Från Agneta och Stig till Fenix

Till Fenix från mig och Daniel

Från Agneta och Stig till Fenix



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0