Torsdag

I går åkte jag och barnen in till norrtälje på morgonen och handlade, vi tog även en fika på flygfyren!
På eftermiddagen myste vi nere på stranden, det var lite mulet men ganska så varmt och barnen ville bada!
På eftermiddagen kom Daniel hem, äntligen! Vi åt mat och sedan åkte vi in till norrtälje föratt hämta en säng från MIO som Fenix ska få när Corona ska ta över hans säng så småningom.
När barnen somnat vart det mys i soffan för min och Daniels del med godis och film!  
 
Fika
 
 
Nere på stranden
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Frukost med pappa i morse!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0