Torsdag 19/7

Torsdagen bjöd på härligt väder så vi tog båten in till norrtälje där vi mötte upp Carina och Casper i lekparken. Både jag och Daniel hade glömt plånböckerna hemma så Daniel åkte hem igen och passade samtidigt på att tanka båten. Corona hade somnat under båtfärden så hon låg och sov i vagnen. Fenix och Casper busade runt som bara den! Dem tyckte att det var så skojigt att ses och leka igen, härligt!
Efter lekstunden gick vi åt varsitt håll. Vi gick och åt lunch på havspiren, så himla gott och mysigt! Jag åt vitvinspocheras kummelfilé med vitvinssås och grabbarna tog hamburgetallrik.
i åkte sedan hem igen med båten. Det vart lite lek på stranden med  barnen innan vi åkte hem för att äta middag hos farmor och farfar.  
 
På väg mot norrtälje
 
 
 
 
 
 
 
 
I lekparken
 
 
 
Trött tjej
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lunch på havspiren
 
 
Hemma och leker på stranden
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mys med trött prinsessa
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0