Torsdag

Imorse åkte Daniel, Fenix och Mikael iväg till Järfälla för att köpa ett lektorn till Fenix. Han ska få det i födelsedagspresent av Mikael, farmor och farfar. Jag och Corona var kvar hemma och hade det mysigt! Hon är en riktig liten klätterapa just nu, allt måste klättras på!
När grabbarna kom hem igen så började dem montera tornet. Vid två kom en kompis till Daniel och hämtade upp honom. Dem skulle till Söderhamn och dem blir kvar där tills på lördag. Det är någon kollega till dem som har någon sorts stor grillfest.
Mikael var kvar och fortsatte montera tornet. Farfar kom förbi en sväng och fikade och busade med Fenix. Farmor kom oxå förbi en sväng. Hon hade med sig en ny film till Fenix, Svamp Bob, tack!
Mikael var kvar länge och det mesta på lektornet är nu färdigt, tack snälla!
Barnen är nu duschade och nattade. Corona var jättetrött och somnade straxt innan sju. Fenix vill titta på sin nya film och det fick han så han somnade lite senare.
 
 
Mammas klätterapa
Fenix fick även en ny gräsklippare av farbror
Lekställning och sand
Dags att börja
Corona på promenad
Hjälper till att packa upp och ge pappa saker
 
 
 
 
Mer klättring
Bus
Hjälper till att skruva
Lek med farfar
 
Provåker
 
 
Ratten är skoj
Wiiie
Nu är det så gott som klart!
 
Kvällsmys framför Svamp Bob
 
 
 


Kommentarer
Carina Helmersson

Hej :-) ja jag får inte tänka på annat när man håller på med maskinen :-) Stefan har inga problem att få nytt jobb så det är sjönt :-) ja de är lite synd att ha Casper varannan vecka :-( jag jobbar måndag till fredag i fyra veckor och de är på både gott och ont kan jag säga men jag är glad att ha ett jobb och bättre bidrag än alfa kassan. Får försöka hitta en helg som passar :-) på veckorna är jag hemma allt mellan kl 5 &7 på kvällarna :-(

2012-07-13 @ 10:17:05
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0