Torsdag

I går vart det storhandling efter frukosten. När vi kom hem igen vart det till att städa och tvätta lite. Till lunch så startade Daniel grillen och det vart grillkorv! Daniel fick sedan ett meddelande om att vårt nya modem kommit så han och Fenix åkte in till norrtälje igen och hämtade det, skönt att få igång datorn igen! Pojkarna hade handlat jättefina rosor till mig, tack mina älskade pojkar!
Vid halv två kom Jessika hit med Vilma och Meja. Meja sov hela besöket med undantag för en matpause!
Barnen lekte lite och vi fikade. Vilma fastnade för Fenixs nya lektorn och ville inte gå hem när det var dags, hihi, hon får komma tillbaka och leka snart igen!
Efter middagen åkte vi ner till stranden där Daniel pysslade lite medans jagsatt och tittade på barnen som busade i vattnet.
Mikael kom förbi efter det att barnen somnat, han behövde hjälp av Daniel med något på datorn.
 
 
Lunch
Bus
Gott med korv och rostad lök
 
Mina fina rosor
Lek med VIlma
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fruktstund
 
Kvällsbad innan nattning är inte så dumt!
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0